Využite našu AKCIU a NAKUPUJTE ZA MENEJ !

Každý zákazník už pri prvom nákupe získava zľavu vo výške 8 % na celý nákup.

Za každý ďalší nákup získate zľavu vo výške 10 % už navždy.

Pre získanie zľavy sa nemusíte registrovať, zľavu získate automaticky pri každej objednávke.

Zľava sa nevzťahuje na produkty Biomineral D6.


» Reklamácia a vrátenie tovaru
Reklamácia a vrátenie tovaru

Reklamácie

Kupujúci má právo podať reklamáciu ak obsah, kvalita, cena a úplnosť zásielky nezodpovedá potvrdenej objednávke.

Predávajúci prijíma reklamácie každý pracovný deň a to e-mailom na adrese info@dotyky-duhy.sk alebo štandardnou poštou zaslanou na adresu sídla predávajúceho alebo telefonicky na čísle 0907 741 142. Pre uplatnenie reklamácie na kvalitu je potrebné zaslať predmet reklamácie v pôvodnom obale a množstve na adresu sídla predávajúceho. Reklamačné konanie začne až po obdržaní reklamovaného predmetu. Kupujúci je povinný vybaviť reklamáciu najneskôr do 30 dní od začatia reklamačného konania a o výsledku reklamačného konania informovať kupujúceho a to buď emailom alebo telefonicky. V prípade oprávnenej reklamácie predávajúci vymení závadnú vec za nezávadnú, dodá kupujúcemu nový tovar, alebo vráti peniaze vo výške ceny podľa pôvodnej objednávky.

Vrátenie tovaru

I. Kupujúci , t.j. spotrebiteľ v zmysle zákona o ochrane spotrebiteľa, môže odstúpiť od kúpy do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia dodávky objednaného tovaru. Vrátený tovar musí byť kompletný v nepoužitom a nepoškodenom stave, vhodnom na ďalší predaj a v pôvodnom nepoškodenom obale.

II. Kupujúci znáša len náklady na vrátenie tovaru na adresu:

Etapa, s.r.o.

Tematínska 4

851 05 Bratislava

Tovar je potrebné vrátiť aj s faktúrou, ktorá bude stornovaná, a s oznámením o odstúpení bez udania dôvodu v priebehu lehoty, ktoré obsahuje: meno a priezvisko, adresu a číslo účtu, na ktorý budú vrátené peniaze.

III. Kupujúci je povinný poslať tovar obyčajnou zásielkou (dobierku nepreberieme).

IV. Pri preberaní tovaru je kupujúci povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky v prítomnosti pracovníka pošty/kuriérskej služby. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená alebo zničená, kupujúci je povinný bez prevzatia zásielky ihneď spísať s pracovníkom hlásenie o poškodení. Reklamácie bez hlásenia o poškodení, alebo kópie hlásenia, nebudú uznané. Vyššie spomínané hlásenie prosíme zaslať na adresu:

Etapa, s.r.o.

Tematínska 4

851 05 Bratislava

V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte na e-mailovej adrese: info@dotyky-duhy.sk

Ak nás chcete kontaktovať prostredníctvom emailu, vyplňte prosím nasledujúci

Reklamačný formulár
* Meno a priezvisko:
* Ulica, číslo domu:
* Mesto:
* PSČ:
* Telefónne číslo:
* E-mail:
Predmet reklamácie:
* Názov výrobku:
* Cena výrobku:
* Číslo objednávky:
* Popis závady:
Opíšte text z obrázku: *
 
ODUzN